Evet normal ilaç falan olmasa insan daha çok şüphe eder yalnışmı biliyorum diye🤣karnın belirginleşdikden sonrada insan adapte olamıyor.bir yerlerde sıra olduğunda hep eşimle beraber olunca daha çok beklemeyyim diye bizi öne alıyorlardı sürekli eşime soruyordum belli oluyormu karnım oda o kadarda değil diyordu🤣