asddfgkxfkfm Cici annelerim minnoş hamislerim ilk gebeliğim ve rabbim izin verirse bir kızım olacak ilk ismini ömür dedik ikinci ismini bulamıyorum bi onerilerinizi alsam nasıl olur 🥰🥰🥰
AygyulSina asddfgkxfkfm biseyi merak ediyorum turkiyede bu ikinci isim koyma cok yaygin bisey neden koyuluyor acaba
asddfgkxfkfm AygyulSina Yayginliktan değil.biz istediğimiz.icin koyuyoruz belki ben.esimin koyduğu ilk ismi.begenmedim kendı istediğim ismi.koymak istiyorum gibi vs
ilkgozagrimizgeliyo AygyulSina siz nerde yaşıyorsunuz 😊 ve siz hangi ismi koyuyorsunuz bence de iki isim saçmalıktır net
DemetDigesu AygyulSina ıtalyada yasıyorum esımde ıtalyan burda cogu kısı ıkı ısımlı turkıyeye ozgu bır durum degıl yanı😉
AygyulSina asddfgkxfkfm tamam siz istediginiz icin ama genelde hep iki isim koyuyorlar bu yuzden diyorum. Ustelik isim koyma hakki bence anneye ait herseyi o çekiyor
Bsra_95 AygyulSina anlamadım herşeyi anne çekiyo diye babanın hiç bişeye hakkı yok mu ?🙄 annenin hakkı oldugu kadar babanın da hakkı.
asddfgkxfkfm ilkgozagrimizgeliyo iki isim saçmalıksa hemen çok.postumdan saçma olmayan postlara yorum yapmaya devam et hadi bakım.Sizene kardeşim ister 3 koyarım ister tek.koyarim sizene yani.hayret birşey ya.
AygyulSina DemetDigesu ispanyollar falan evet biliyorumda. Merak ettim. Italyanlar falan buyuk anne dede ismi koyuyorlar galiba. Vardi bi italyan arkadasim oda babaannesinin ismini tasiyordu
DemetDigesu AygyulSina sorma. canım erkek olsaydı evde buyuk kavgalar cıkacaktı ben asla koymam dedım babanın adını allahtan kız olduda rahat rahat ıstedıgım adı koydum kızımsa ıkı ısımlı🥰
Anneyimmmmm AygyulSina Türkiye de hala annemin ismi olsun babamın ismi olsun diye tutturan kocalar olduğu için anneler de 2.ismini bari ben koyayım diyor yazık 😀 çoğu bu yüzden çoğu da ileride hangisini beğenirse onu kullansın diye yada 2 isim arasında kararsız kalınıyor iki isim konuluyor 😊