dvran22 Merhaba.
ben de az olduğunu düşünüyorum Bebek kusacak,aştını kirletecek vs sürekli yıkamayı düşünmek yerine en azından elinizde olup o an kullanabilecek bir kaç parça şey daha almanız daha iyi olacak. Herkes bana da aynı şeyi diyor ama İnan’ın tıkayıp kurumasını beklemek 3 saat hatta bazen daha uzun bile sürebilir ve o an müsait olmayabilirsiniz en azından 2-3 takım 5 li hastane çıkışı alın derim.