Sakura-chan bende tulumu ilk 3 ay için gereksiz görüyorum çünkü hemen büyüyorlar, sadece bi arkadaşımin verdiği listeyi paylaştım ve çok az geldi bana, sizlerden de fikir almak istedim😊 ..Ben sanırım tulumu çıkaracağım burda deneyimli kişilerden edindiğim bilgilerle bebişe kıyafet alacağım