Ozgehasan merhabalar ben de tevfik beye gidiyorum ilk ayşegül kayaya gittim ne ilgilendi yüzümüze bakmadan 5 dakika da bakıp gonderiyordu sonrasında tevfik beyi bulduk şuan cok memnunuz🤗 doğum ücretini vezne ile gorüştük sezeryan da normal dogum da 1750 2 gün kalma oda ücreti ile birlikte ama ocaktan sonea değişebilir dedi ben ocagın ortasın da doğum yapcam bakalım nasip🤗💁🏻♀️