Merhabalar. Dün denizde üşüttüğüm için doktora gittim. İshale benzeyen karın ağrısını yapan bir gün geçirdim. Doktor aynı zamanda üşüttüğümden idrar yolu enfeksiyonuda olduğumu söyledi. Kanamam olmadığı halde 3-4 gün progestan ve magnezyum kullanıp bırakmamı söyledi. Kasık ağrılarının sancıların düşük yapmasını engeller dedi. Kanama dışında progestan kullanan oldu mu? Bu doktor tatilde gittiğim bir doktor olduğu için biraz huzursuz oldum. Kendi doktorumda canı ne zaman isterse o zaman yazıyor.