Ben de buralara(Bodrum) yeni gelen biri olarak araştırmıştım bi dönem . Milas’ta İzan sağlık Hastanesini önermişti tanıştığım hamile bir bayan. Ben oraya Mustafa Ervatana gidiyorum.ayrıntılı inceliyor takiplerini güzel yapıyor sakin bi adam biraz az konuşuyor ama başka gidip memnun kalanlar da var hatta 2. Gebeliğinde aynı doktora giden konuştuğum kişiler. Süleyman Coşkun varmış bide ona da çok iyi diyorlar ama ben Mustafa beyle başladım onunla devam ediyorum. Acıbadem’i çok önermediler bana farklı sebeplerden ama size kalmış tabi