Zeyneb96z Selamlar bi sorum var 20 haftalıgı gecenler bebek buyudukce karında buyuyorya karında ne deyişiklik oluyor kucuk agrılar yada idrar cok oluyomu?nasıl geçiriyosunuz?bi az enişeliyimgibi
Mutire Zeyneb96z canım idrar hep çok yani yapmak isteği çok 😊 karnimda çatlaklar bar benim ve çatlamaya da devem ettiği için kaşınıyor 22+0 olduk ve kızım giderek daha da hareketleniyor artık dışardan elini koyduğunda minnak minnak hissediliyor 🌼🤗 darısı başına Allah'ım sağlık şifa huzur versin cumlemize
Nur___ Zeyneb96z gayet normal 20+1 iz karında ufak ağrılar, kasık ağrısı, bacak, sırt ağrısı buna eklenen ara ara migren, sıcaklar, sık (20 dk da bir) idrar hani bende normal 🌼
Elifikraveannesi Zeyneb96z 22+6 yız. Kramplarımız oluyor. Özellikle baldır bacak kısmımda. Karında şişlik oluyor. Sanırsın 9 aylık hamile gibi semsert. Tekmeler kuvvetleniyor. Bu sabah mesela sağ kasıkta ağrıyla uyandım. Bıçak saplanması gibi kalkamadım dönemedim bi zaman. Ama çok güzel bişey. Karın şiştikçe hamileliğin tadını daha güzel alıyorum :) Allah herkese nasip etsin.
Zeyneb96z Ecmelinannesi ya bilmemki tek bendemi boyle oluyo yada yoksa bu haftalarda boylemi oluyo sen nasıl geciriyosun
Ecmelinannesi Zeyneb96z iyi geçiyor çok şükür sıcaklar zorluyor agirlastikca yatakta dönmekte insan zorluk çekiyor tekmeler daha sık hissediliyor el ve ayaklarda şişme oluyor ve bol bol su tüketmek gerek
Zeyneb96z Ecmelinannesi son zamanlar içiyorum artık evet gitdikce agırlaşıyo cobuk yoruluyosun belkide bi azcıkda soyuk oldu klima yapdı inşAllah iyi olur
Zeyneb96z Mutire bende 20+1 aynen bende hiss ediyorum cok guzel hiss insan bi qarip oluyo nasılda mucizevi Allah herkese yardımcısı olsun sağlıkla versin Amin inşAllah
Berna3434 Zeyneb96z bnde de var kasık ağrısı bizm de gece soğuk oluyo soğuk aldm büyük ihtimalle bnde korktm hatta ağrım var diye 😔😔fazla miktarda idrara çıkma bnde var
Mutire Zeyneb96z amin canımın içi inşallah rabbim karnimizda yavrularimizi büyütüyor mucize dediğin gibi şifa sağlık huzur nasip etsin güzel Allah'ım
Zeyneb96z Nur___ ya cok sağolun bi az olsun rahatlandım düşünüyordum yalnız benmiyim oyle nasıl şeyler oluyor diye😑😐
Zeyneb96z Berna3434 hadi ya aynen bende öyleyim korkdum bi ara baya kafamdan cıkmıyor bazen sıcak oluyor napıyım hormonlar karışıyor Allah yardımcımız olsun inşAllah ya
Sevkoo Merhaba gunaydinn kızlar benimde 20+0bugun baktim yorumlariniza da bacaklarda kramplar idrara fazla çıkma istegi bnde de var ama bu aralar cok afedersiniz alt bolgemde iğne gibi batmalar zonklama agrim var sizde de oluyor mu
Zeyneb96z Sevkoo aynen bendede öyle oluyor altdan sancıyor neden oyle oluyor belki cocuk buyuyo ondandırmı ama bacaklarda kramp tualete gidince bazen oluyor
Esrac Bende 20+4 oldum karın ağrılarım oluyor ara ara şimdide var hatta yeni yeni oluşmaya başladı.bende kipirtilari hissediyorum çok güzel duygu
Zeyneb96z Esrac kıpırtılar iyi hoşda ama bu hafta sanki diğer haftalardan farklı bi az sancı idrara sık qitmek sonra afedersin gaz olması yani durumlar karışık belkide 5 ayın son ayları
Zeyneb96z Ecmelinannesi sen bizden büyüksün haftalıkda o zaman)))masAllah sağlıkla kucağına al inşAllah peki 20ci haftalar falan nasıldın?yani karnın buyudugunu nasıl hiss ederdin nasıl şeyler oluyor
Zeyneb96z Elifikraveannesi maşAllah sağlıkla inşAllah 🙏🏼Ben bazen mesela bebek tekme atıyor guzelce bazen kafam karışıyor bu haftalar sen soyledigın gibi dönemiyosun ağırlık falalar oluyor anlamıyosun iyimi kotu şeymi oluyor
mf_ozturk Zeyneb96z biz 23 haftalığız canım Idrara sık çıkıyorum karnım buyduugu için artık eskisi kadar rahat değilim batmaya basladi artık bi süre sonra uzanma isteği oluyo çabuk yoruluyorum öyle 😊
espalp Zeyneb96z hiçbir şey değişmedi. İdrar sıklığı hala aynı sadece karın büyüyor ve büyüdüğünü her an anlamıyorum bi süre görmeyenler şok oluyor😂
Zeyneb96z espalp kaç haftadasın?aynen bendede bugun beni cok arkadaşlarım görmemişdi şok oluyordular😅
Nur___ Zeyneb96z nedemek canım can taşıyoruz içeride büyüyor bebişler bunlar olacak normal yeter ki çok uzun sürmesin ve dinlenince biraz geçsin 🌼böyle böyle doğuma gidicez inş 🙏🌼