Hilaltekin bugün doktora gittik. Bebeğin kilosu 2 kez ölçüm yapıldı en az 3700 çıktı. Kafası 40 haftalık çıkıyo zaten. Bir de çatıda basıklık olunca doktor kararı siz verin ama normal dogum olursa çok zor bi doğum olur. Sonunda sezeryana da geçebiliriz dedi. Öyle olunca ben de madem engeller var özellikle çatının kafaya göre olumsuz bi durumda olması beni çok yönlendirdi. Sezeryana karar verdik. Cuma günü için tarih aldık. Ben normal dogumu çok istiyodum ama kısmet olmadı. Önemli olan bebişimize saglıklı şekilde kavuşmak. Allah herkese hayırlı dogum nasip etsin inşallah