Merhabalar, ben 38 haftalık hamileyim. Doktor 3 4 hafta önce çatı muayenesi yaptıgında çatı üstten basık ama normal dogum için tamamen engel değil dedi. Bugün de bebek kafa çevresi 40 haftalık çıktı ve olması gerektiğinden biraz büyükmüş. Ayrıca kilosu da 3700 çıkıyor, o da 2 hafta önden gidiyor. Ben normal dogumu çok istediğim için doktorum bana direk sezeryan demiyor ama bütün bunlar normal dogurmama engel olur mu? Fikirlerinizi almak istedim. Bir de bebek hala dogum kanalına girmemiş. Sanırım sezeryana dogru gidiyorum ??