Okyanusolmak ben kızımı suni sancı ile dünyaya getirdim. Bence korkmanıza hiç gerek yok suni sancıdan. Suni sancı+epidural candır.:)ilk dogumumda epidurali istememistim ama doktorum ısrarla takalım acmayız sonra isterse gec olur demisti.bosuna kendimi yormusum dedim kac saat acıldıktan sonra. Simdi tekrar hamileym Rabbim sonuna kadar saglıkla nasip ederse doguma gider gitmez hem suni sancıyı hem epidurali kendim isteyecegim. Suni sancıdan hiç korkmamıstım cunku ablam da suni sancı ile cok rahat bir dogum yapmıştı. Kötü yorumları okumayın,duymayın dünyanın enm güzel şey dogum,bir kadının yasayacagı en özel sey. Normal dogum için de,sezaryen için de öyle. Allah saglıkla,güzelliklerle kavusmanızı nasip etsin.