Bugün sabah hafif bi kahverengi akıntı geldi. Heyecanlandım. Yaşasın kız geliyor diye. Hastane çantasının eksiklerini hazırladım bi hevesle. Annemin doğumu da bi anda başlamış çünkü. Öyle olur dedim. Hafiften de sancı sanırım çektiğim :) Bi hevesle doktora gittim. Alttan muayene etti. Açıklık yok dedi. Sancı da pek çıkmadı nstde. Ben kasıklarımda ve hafiften belimde bişiler hissediyorumdum ama hastanede geçti sanırım 😅
Çarşamba (40+4) suni deneyelim istersen hafiften. Bebekle sen kaldırabilirsen devam ederiz olmazsa sezeryan dedi. Bebek 3250 gözüküyor ama 3 kilo doğar bence dedi. Suyu da biraz azalmış ama plesenta yaşlanmamış öyle.
Hala hafiften düzensiz sancılarım var. O kadar ama.
Bi korku bi panik belki normal doğumda direttim ama olmamasının hayal kırıklığı mıdır, bilmiyorum. Değişik hissediyorum.
Öyle duygularımı ve tereddütlerimi paylaşmak istedim ..