Buseecrin daha pazartesi günü vuruldum bende kan uyuşmazlığı iğnesini, sürekli gittiğim doktor oldugu icin güvendim, doktorum önlem amacli vuralim dedi çocuk doğduktan sonra babanın kan grubunu taşırsa eğer 2.çocukta sıkıntı yaşamamak için tekrar vuracak öyle dedi