Buseecrin O konu şöyle, eğer ilk gebeliğinse daha önce düşüğün, kürtajın olmadıysa bazı doktorlar gerek görmüyor. Benim doktorum da gerek görmedi. Eğer kanaman olursa yaparız dedi ki şükür hiç kanamam olmadı. Yani kesin iğne olunmalı diye birşey yok. (Bu saydığım durumlar olmazsa tabi) Sadece doğumdan sonra bebeğin kanı grubu benimle aynı olmazsa o zaman iğne vurulucam.