OguzKaganm Ben de çok övdükleri için herşeyleri yeni güzel diye oraya gideyim bari dedim ama böyle dediler. Doktorun adını hatırlamıyorum. Ünite yok, riskli olursan doğumunu yapamayız başka hastaneye sevk ederiz, erken doğum yaptıramayız yine başka hastaneye sevk ederiz vs yüzündeki imasıylada resmen gelme buraya dedi yani bilmiyorum zaten durum böyleysede ne işim var orada dedim ben de 🤔