Muallimehanim Nur19 Aman bi taksi çağırırsın ben doğuruyorum dersin herkese bütün millet toplanır hastaneye 😂
MelekAnnesi52 Nur19 benim eşim de 12 saat çalışıyor geceleri olmuyor 37 haftalığız Allah'a çok şükür bi rahatsızlık yaşamadım 🤗 işteyken de arar sorar son vakitlerde onların da içi rahat etmiyor işteyken 🙄
Nur19 MelekAnnesi52 evet benimkide öyle ya son haftalar ya oda tedirgin tek bıraktığı için .🤭 aslında birazda eşim panik yapıyor beni yok şöyle olursa böyle yap falan diye tembihliyor hergun 😁
Esenn1 Nur19 Bence bi tehlike falan olmaz sancın başladığı zaman eşini ararsın gelir zaten bi sorun olmaz yanş tek kalman.