Kızlar hamileliğinizin son ayında evde tek kalmak sakıncalı mı sizce ? Eşim güvenlik olduğu için vardiyalı geceleri tek oluyorum 8.ayima da girdiğim için tedirgin oluyorum annem evimize 1 saat uzaklıkta oturuyor onda kalmayami başlasam ilk gebeliğim olduğu için tedirginim bu aralar önerisi olan var mi yardımcı olursanız sevinirim.?