Anneyimmmmm Eagle564 alma sakın alırsan daha çok çıkar ben hiç almıyorum sarartmaya da gerek yok doğumdan sonra dökülüyor zaten
Esrac Eagle564 hep gebeler karnımız tüylenmiş galiba.bende başta doktora açıyorum diye utanıyordum duydum ki herkes te aynı sorun aldırmıyorum artık 😊
espalp Eagle564 göbeğimde bi tane bile tüy yoktu beyaz tenliyim de. Ama hormonlar nasıl bi şeyse göbeğimde simsiyah upuzun tüyler çıktı. Korkunç görünüyo ama doğuma kadar ellemiycem 🤷♀️ Sonra onları almaya alıştıramam😂
ikimelekannesi___ Eagle564 aynısı bende de var şuan hiç bi yerde çıkmıyor bir aydır ama göbeğinin maşallahı var
Annee1 Eagle564 kökünden alan başlığını kullandım ben, kıllı durumazdim eşime gobegimi kıllı kıllı sevdiremezdim utanır insan ayrıca doktorun karsisinada o şekilde çıkılmaz alın gitsin temizlik gibisi varmi
Minisveannesi Benimde ilk hamileligimde berbat bir durumdaydi gobegim tuylenmisti hem sık hem uzun uzundu 😞 ama dogumdan sonra dokuldu sukurler olsun
Gzmd Eagle564 ben öyle cirkin görünmesindense agda yaptırmayı tercih ediyorum çünkü gerçekten kötü duruyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
[silindi] Eagle564 aa herkeste farklı demekki çok şükür bende çıkmadı ki bekarken kıllı hanzo gibiydim 😂😂😂😂😂