Anneyimmmmm Eagle564 alma sakın alırsan daha çok çıkar ben hiç almıyorum sarartmaya da gerek yok doğumdan sonra dökülüyor zaten
Eagle564 25agustos aklıma geldi ama interentte baktm kimse önermiyo ee ama böle çok çirkin başka yöntemi yokmu
25agustos Eagle564 yapacak bişey yok hepimizee var canım. Dökülür diyorlar doğumdan sonra. Dökülmezse o zaman bakarız çaresine.
Gzmd Eagle564 ben öyle cirkin görünmesindense agda yaptırmayı tercih ediyorum çünkü gerçekten kötü duruyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hulyaozturk Eagle564 aman aman bi çıkma durumu olmaz heralde ya zaten anlamyrm bu göbek niye tuylenyr😊
Annee1 Doğumdan sonra dökülmüyor maalesef çok nadir duydum döküleni, sır bandı yapistirin yada epilatör ile alın ben öyle yaptım ohh aylarca mis gibi tertemiz o çirkin görüntüyü çekmek yerine temiz olmayı tercih ederim
Eagle564 Hulyaozturk hayret ya gerçkten normalde çok kıllı değilim ama gözüme batıyo göbekte çok çirkin oldu
senemmmmm Hulyaozturk hamilesiniz ve tüylenme olabilir çok normal. Benimde oldu ekstra olarak ellerimin üzerinde bile çıktı hemde az değil😬 şuan hamile olduğum için o tüylere bile şükrediyorum ama doğumdan hiç şansları yok😈😈😈
as_af Aman jilet vurmak gibi bir hata yapmayın. Çıkan tüm sarı tüyler kalın ve siyaha dönüşmesin. Ağda öneririm
Annee1 Eagle564 kökünden alan başlığını kullandım ben, kıllı durumazdim eşime gobegimi kıllı kıllı sevdiremezdim utanır insan ayrıca doktorun karsisinada o şekilde çıkılmaz alın gitsin temizlik gibisi varmi