Senbibak Nergis34 ay yapmayacak mı bana 38 de bakarız dedi 37+5 işte Doğuma ıkı hafta kala yapcam dedi 🙄 bebeğim zaten ıkı hafta önde
Fatofaruki Senbibak adet agrısı gıbı dımı banada ıns acılmamız vardır yoksa sunı verecek kesın . Sunıyıde ıkı uc saat alırım belkı baktım acılmıuor sezeryan ıstıcem oyle cok cekemem . Olmayınca olmuyor cunkı
Gamzeciks Fatofaruki baya sokuyor iki parmağını içeriye. 36 ve 37 de yaptı. Perşembe yine randevu var. Muhtemelen tekrar bakacak :/
Fatofaruki Elifertan bende bılmıyorım sancı nasıl bır sey . Bana arada bel agrısı arada adet agrısı gobı bacaklarıma dogru vuruyor ama bır kere mesela daha yok . Sık sık degıl . Benı kasık agrısı bıtırıyor oturup kalkamıyorım bas asada ama kanalda degılmıs