Medine55 KIZLAR hiç sancım vesaire olmuyor 🤷🏻♀️ Doğuramicam diye korkuyorum karnın baya aşşa inmiş diyorlar ama 😓🤭 acaba hurma yemeye felan başlasammı
hunilimom Medine55 evet hurma ye squat yap merdiven in çık yürü haftan yavaş yavaş geliyor bu saaten sonra doğrasa allahın izni ile bise olmaz benim gibi 41leride bekleyebilirsin
Fatofaruki Medine55 bende aynı 37+3 nst de hıc sancı yok persembe catı muanesı olacagım sız oldunuz mu acaba
ezehra Medine55 39+2 deyim hamilelik boyunca oturmadım hiç am halen daha 1 cm bile açıklık yok ne zaman gelmek istiyorlarsa o zaman geliyorlar yani hiç düşünmeyin bence bende artık saldım bakalım ne zaman gelecek🙆♀️🤗
Medine55 hunilimom yürüyünce çok şişiyorum o yüzden çok yürüyemiyorum ama squat ile ilgili bilgim Yok 🤔
Elifertan Fatofaruki aynı bnm de parşembe olcam normal doğum istiyrm inş hiç bi sorun çıkmaz geceleri karnımda ağrıyla uyanıyorm sancı mı oluyo o
Nezahatozen çatı da oldum ama kan filan da gelmedi şancı da yok temizlik filan yapıyorum ama oysa ki açılma olur belki diye ama nerdeee ya bu hurmayı nasıl yicez çok tatlı 1 tane zor yiyebilcem sanirim çömelme hareketi mi yapsam yavastan
Yarenhilal Bende 37+2yim bugun cati muayenesi oldum mahvettiler beni dun basladim hurma yemeye bakalim hayirlidi ilr gelsinler ins
Fatofaruki Elifertan bende bılmıyorım sancı nasıl bır sey . Bana arada bel agrısı arada adet agrısı gobı bacaklarıma dogru vuruyor ama bır kere mesela daha yok . Sık sık degıl . Benı kasık agrısı bıtırıyor oturup kalkamıyorım bas asada ama kanalda degılmıs
Fatofaruki Senbibak adet agrısı gıbı dımı banada ıns acılmamız vardır yoksa sunı verecek kesın . Sunıyıde ıkı uc saat alırım belkı baktım acılmıuor sezeryan ıstıcem oyle cok cekemem . Olmayınca olmuyor cunkı
eylulvari Medine55 36+5im ben de. azıcık iş yapınca direk kasıklarım ağrıyor. karnım hiç düşmedi aşağıya ama iş yapınca doğuracak gibi hissediyorum 🙈
Senbibak Medine55 bugün bitsin başka bişe istemiyorum aşırı yorgun uykusuz hissediyorum saat 6 olsa kapatsam bi an önce