Miniklerim_ Tazeanne0134 11 hafta başıydı belli olmadı bacaklarıyla gizlemiş haftaya gel dedi ikili test yapılacak o zaman söyleyeceğim dedi ☺️
Tuce26 Reyhan_boztoprak tatlım benım 12 haftada erkek gibi demisti doktorum şimdi 28 haftadayım ve bir oğlumuz olucak allah izin verirse olabilir doktorunun tecrübesine bağlı
gzde34 Reyhan_boztoprak benim kontrolüm cuma günü ve o gün 12haftalık oluyoruz bazı doktorlar erken olduğu için söylemiyormuş sanırım ama tahmin etmeleri bile güzel bence heyecanla o günü bekliyorum 😇
busrakaan Tazeanne0134 biz 14.haftalık olduk geçen hafta gittim doktorum bu ayın sonunda öğrenirsin dedi söylemedi😏 bide özele gitmiştik
Aminem2020 Reyhan_boztoprak bende 12+3 de gittim yüzde yetmiş dedi cnm 16da kesin söylerim dedi heyecanla bekliyoruz 😊
melikeyakisikli Reyhan_boztoprak 12 haftalıkken kendi doktoruma gittim kız ikili tarama testini yapıcak doktorada sor benim kız dediğimi söyle dedi sonra ikili tarama testi için 13+4 haftalıkken gittiğim doktor hiç birşey demeden ben kız dedi🦋🙏🏻
Mlssa Reyhan_boztoprak 13te net öğrenmiştik kızımızı😍 30+2 şükür yanılmadı doktorum zaten olasılık da dememişti kesindi ve görmüştük resmen kız olduğunu☺️Bebiş gösterirse cihaz da iyiyse bence öğrenirsiniz cnm
Edayslm Kumru82 14 te gittim göstermeye niyeti yok ama yüzde yetmiş kız dedi sen yinede pembeleri alma dedi sevinemeden geldik kızmı degilmi dönermi kafamız karıstı inan canım baska doktora gidicem perşembe günüde
BirVeraAnnesi35 Reyhan_boztoprak olur canm ama şanslıysan belli olur😊 şanslı değilsen benim gibi 21.haftaya kadar meraktan çatlatsın😂
melikeyakisikli busraanneoluyor benimkini hem orda ulturasonda gördü hemde normal doktorum gördü canım bacakları hep acıktı doktoruna rica et çok merak ediyorum de ikili teste daha ayrıntılı baktığı için söyler en azından fikrini söyler