Lovelies Kvrckanne_03 rennie var hamilelerin kullandıgı benmde senn gibiydi beterdi hatta ama onu kullandım iyi geldi tablet sakız gibi cigne yut hem migdeni rahatlatacaktır hemde kusmanı hafifletecektir canım 29+6 haftalıgm bazen migde yanmasına bile iyi geliyor
Alice Lovelies rennie migde ülseri için zaten migde yanmasına kaynamasına yarayan bir hap bulantıya iyi geldigini ilk defa duydum 🤔
Blackcloud Kvrckanne_03 Benimde 7 haftalıkken falan başladı hala devam ediyor, en ufak koku alsam afedersin hemen yesemde yemesemde istifra ediyorum. 😐
Emeeelll Blackcloud ah canım seni çok iyi anlıyorum dinlen bol bol geçecek diğer aylar çok daha güzel olacak. Benim bulantım 14. Haftada anca kesildi. Şuann 22. Haftadayım. Limon zencefil kokla mide asidini bastıracak şeyler ye. Yürüyüş yap hava al bol bol. Bi de ben ozynd diye bir ilaç kullanmıştım zofer bulamayınca o da iyi gelmişti. 😘😘😘
Blackcloud Emeeelll Çok zorlanıyorum ilk haftalar çok rahattım 7. Haftada bir geldi pir geldi, rabbim hepimize kolaylık, sabır versin.
akrky Benim ilk üç ay bulantım olmadı şimdi 14 haftaligiz bi haftadır başladı bulantı ve kusmalarim iyi rahat geçecek derken 😂
Nese_anne 18+5 deyiz hala ilaç kullanıyorum ve günde bikaç kez kusuyorum 7.haftalarda başladı hayatı kabusa cevırdı tek artısı 2,5 kilo almam sanırım fazla kılo almamam olsa gerek
Sedaysn Banada hap verdiler ama kimyasal diye kullanmıyorum zaten özellikle sabahları uyandığımda bulantım oluyor ve çok zorlanıyorum boğazım kanıyor
Nese_anne Sedaysn dr unuz verdiyse kullanın tavsiyem o durumu çekmeyin en azından azaltıyor koku hassasıyetini ve bulantıyı hap
Muhley Kvrckanne_03 ben 19 haftalık oldum hala aynı bulantılar bi ilac ismi verim sana cnm o birebir kesiyor dua edeceksın sonra bana zofer afında bi hap içerisinde 10 adet var ac karnına içiyorsun bulantı falan kalmıyo gün boyunca rahatsın
Veranur Kvrckanne_03 18.haftama kadar bulantılardan dolayı 7 kilo verdm su bile midemi bulandırıyordu smdi gecti cok sükğr ara ara oluyor ama eskisi gbi değil 28.haftadayz☺️
Rabia411 Emeeelll bende 12+2 yim çok fena bulantım var 5 kilo verdim çok korkuyorum hiç geçmeyecek diye 😓
Emeeelll Rabia411 sabret canım bi kaç haftaya geçecek. Ben de öyleydim hamilelik hep böyle geçecek sanıyordum ama çok şükür şuan çok iyiyim. 22 haftalık oldum. Ben de 8 kilo verdim. Havalar güzel bol bol sabah akşam yürüyüş yap iyi gelir. 😘😘😘