Nur___ Bahara bana da oluyor bende aynıydı, şimdi kendimi ilk haftadan beri sola alıştırdım sağa dönsem uyuyamam zaten 🌼
meva_ Bahara valla çok güzel uyuyordum ya çünkü bir tek öyle uyuyabiiyordum 😀😀😀 son zamanlar da sıcaklarda etkileyince uyuyamıyorsun ya dogumu dusunemiyorum bile zaten 😀😀
defne55 Bahara bende öyleyim canım çareyi yastık koymayla buldum valla 3 tane yastıkla yatıyorum beynime işlemiş artık sola yatmak🤣
Esesen Bahara ya zaten bebek rahatsız olsa bırakmaz seni öyle bence ben de sırt üstü yatıyorum 19 haftalığım. Olmadı sağ tarafına yastık koyup öyle soluna yat dönemezsin de
busraaylmz 35 haftaya giricez ve sırt üstü yatmak çok rahat 🙈 doktorumada söyledim sadece dümdüz olarak yatma dedi yastıkla biraz destek yapıp yatabiliyormuşuz 😊