Bahara valla ben hiç sanmıyorum uyuycagımı benimki çok hareketli doguncada böyle olur korkusu sardı 😀😀 bana da doktor dememişti ben yuzustu yatıyorum 28 e kadar sonra doktora dedim ben yuzustu yatıyorum sorun olur mu diye sok oldu tabi o da 😀😀 sağ veya sola yatıcaksın dedi o yüzden bende sana su minik haftalarında alıştır dedim yoksa zaten uyuyamıyorsun ben duan 12 de yatıyorum birkaç kere wc ye uyanıyorsun sonrasında 6 da bi kalkıyorum o kalkış 😀😀