balarisi06 Aahh ahhh o kadar haklısın ki canım çok güzel yazmışsın valla .. Herseyde var bir hayır dediğin gibi belki de böylesi daha iyi bizim için benim babam da yok kimsem yok şuan düğünümde sadece amcam ve erkek kardeşim vardı yanımda başka kimsem yoktu şuan da kimse ile görüşmüyorum mesela babam evlatlıktan reddetti beni ama Şimdi düşünüyorum mesela alkolikti benim babam görüşüyor olsaydım daha kötü olurdu benim için ve esim için daha doğrusu evliliğim kötüye giderdi babam üvey annem ablam babaannem hiç kimse eşimi istemedi ama ben istedim sağolsun esim çok iyi bir insandır bana şimdiye kadar şurdan kalk şuraya otur demedi konuşmayı pek sevmez sadece o yüzden pek dertleşemem diyorum aramızdaki yaş farkından dolayı birde esim biraz asabidir ama bana bir zararı yok çok şükür ben 23 yaşındayım esim önümüzdeki ay 35 yaşına girecek benim için önemli olan yaşı değildi zaten kalbiydi insanlığıydı merhametiydi çok şükür evliliğimiz güzel gidiyor hep böyle olur inşallah 🤗 Bende 17 aylık evliyim ikimizde neredeyse aynı sayılırız ben 15 ay önce düşük yaptım kürtaj oldum kalp atışları da vardı bebeğimizin ama nasip kısmet işte.. 15 aydır deniyorum bende vakti zamanı var belliki ALLAH herşeyin hayirlisini versin . Daha önce 3 defa klomen kullanım ama olumlu sonuç alamadık şimdi de femara diye bir ilaca başladım bu ay daha ilk kullanımım doktorum çok daha etkili bir ilaç dedi bekleyip göreceğiz 8 günüm var hayırlısı ALLAHTAN 🤲 Rabbim inşallah hepimize nasip eder anneliği daha önce az da olsa hissettim o duygusu hep bir yanım eksik hissederim ilkti benim için şefaatçi olurmuş anne babaya öyle derler insallah birgün onu göreceğim öbür dünyada😓