balarisi06 Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah tez zamanda kistinden kurtulursun da hayırlı haberlerini okuruz burda 🤲bu arada anneninde mekanı cennet olsun ALLAH rahmet eylesin yattığı yer nur olsun inşallah 🤲 Annesizliğin ne demek olduğunu iyi bilirim durumumuz aynı sayılmaz ama benim annem de yaşayan bir ölü 11 sene olacak görmeyeli kokusunu unuttum 12 yaşımdan beri... Annemden sonra bende o ilaçlardan kullandım liseye giderken aslında ilaç kullanmak istemiyorum ben sadece konuşmak istiyorum herşeyi ama iyi geleceğini düşünüyorm ilaç kullanmaktan yana degilim asla hele ki şuan bebek isterken...😒 Ne yapacagimi bilmiyorum inan o kadar karmaşık duygular yaşıyorum ki