Bugün kontrolümüz vardı kızlar. 39 hafta olduk. Bebek bu hafta doğmaz ise oturup karar veririz ne yapmamız gerektiğine dedi doktorumuz. Bir de suni sancı ile doğan bebeklerde otizm oluyormo yüzden suni sancıya karşıyım ben dedi. İnş. Kendi sancım gelir normal doğum yaparım. Seseryan istemiyorum 😞