Esrabrhkl
37+2 olduk bacak aralarım, kalçalarım ağrıyor bugün aile hekimim çağırmıştı başı yerleşiyor ağrıların normal dedi. Çarşamba günü doktor randevum var. Baş aşağıya dönmüş oğluşum son gün 20 temmuz dedi. Hem korku hem heyecan var sabırsızlanıyorum kucağıma almak için. Sağ salim gelsinler 🤗