Seda4686 hayal bı çizgi var sanki kan sonucunda erken olduğu için düşük çıkmış olabilir bnm adetime 11 gün vardı eşimin ısrarları ile test yaptım gecenin 11 inde hayal bı çizgi vardı sanki ben görmek istediğim için göruyuyormusum gibi gelmişti sabah ilk idrarla tekrar yapalım dedik daha belirgindi ama ben kan falan vermedim sonra eşim durumun sevinci ve şaşkınlığı ile 6 test daha yaptırdı sabah ben yataktan kalktigim an testle beraber koşup nolur bı kere daha yapalım dedi ve ben adetim 10 gün gecikti sonra gittim keseyi gördük kalp atışını dinledik ☺️ bende birazda korkuydu eşim çok istiyordu ya yoksa diye onu üzmekten çok korktum ayaklarım zor gitti hastaneye 😆 bence seninde var sadece biraz erken ama erken gebelik testi çok daha net çıkıyor bence