Seda4686 Ben ikinci çizgiyi görebiliyorum ama erken olduğu için net çıkmamış bence benim de ilk gebeliğimde böyle çıkmıştı hakkında hayırlısı olsun inşallah canım var bence ama yine de testlerin yanılma payı da var tabiki hayırlısı ALLAHTAN 😌 Güzel haberlerle gel inşallah