Sibellla Mrsmy saglıkla büyüt arkadasım insallah carsamba günü 36 olcaz diyabetten dolayı biraz gelişimi geri dedi doktorum ondan korkuyorum 37 yada 38 i görebilsek rahatlıycamda zor gibi cok zorlanıyorum bu hamilelikte 😣
Sibellla mugece aynı bende senin gibiyim ishal oluyorum sürekli kan ilacını içmiyorum o yüzden bende ilk kızımda hiç böyle olmamıstım
Nora Nursema25 38+3 olduk 14 temmuz tahmini doğum Beşik ile bebek arabası almam lazim daha Bebek qrabasini sonra da alırım diye düşünüyorum.. Beşik içinde eşimi bekliyorum hayırlısıyla
Dilanyagmur Nora aynı tarihte Doğum yapacakmışız ben de normal doğum yapsaydım14 Temmuz gözüküyordu. Benim de bugün itibariyle 38+3 ama sezeryan Doğuma karar verdi doktorumuz bu haftanın sonunda yatışımız olacak🙏🏻💕🌸
Nora Dilanyagmur Sebebi nedir.. benim doktorum da kilolu olursa sezeryana alabiliriz dedi ama ben normal istiyorum hayırlısıyla
Dilanyagmur Nora çatımın dar olduğunu ve bebeğin boynunda bir tam tur kordon olduğunu önermediğini söyledi.
Nora Dilanyagmur Hayırlısıyla kucağına alırsın İnşAllah.. nasıl doğduğu önemli fegil sağlıklı olsun yeter
Altugba ZuhalAtlas ben bugün çatı muayenemi oldum 3 cm aciklik varmış 0 sancı bekliyorum öyle evimde😅
ZuhalAtlas Dün gece çok sancım oldu acile gittik NST de çok sancı çıkıyor ama açılmam yok. Sabah da ağrım geçti ve kendi isteğimle taburcu oldum şimdi ewdeyim ağrılarımın çok sık ve düzenli olması lazım ozaman gidicem