Aynen bende 23 temmuz konustuk doktorla ama erken olacak galiba nst sürekli sancı cıkıyor hastaneye yatıyorum sancıyı kesiyorlar ertesi gün cıkıyorum hava zaten cok sıcak klıma hasta ediyor hersey herkes bu aralar üstüme geliyor sanki sürekli bi ağlama krizlerim var yanlız kalmak istiyorum sizde böylemisiniz eşimin bütün hareketlerinden bi anlam cıkarıyorum bi akıl verin kızlar 😭