Merhaba kızlar, 4aylık gebeyim. D vitamini,golik asit, b12, omega 3 balık yağı kullanıyorum size sadece hamileliğimde yaşadığım bir olaydan bahsedeceğim. Daha önce hiç böyle olmamıştım. Evdeyken gayet rahat geçiyor gücüm kuvvetim yerinde oluyor capcanlıyım. Ama haliyle dışarı çıkıyorum gezmedir alışveriştir yürüyüştür vs. Ama birden gözlerim kapanmaya başlıyor uykulu bi hâl, ve sürekli esniyorum. Eşim bile fatketti. Artık dışarıda duramıyorsun 1-1,5sa sonra hemen pilin bitiyor diyor. Kızlar doktor randevum 2 hafta sonra elbette doktoruma bu durumumdan bahsedeceğim. Fakat benim gibi bu durumu yaşayan var mı merak ettim. Böyle yaşayıp ne yapıyorsunuz çözüm önerileriniz varsa yazarsanız sevinirim. İnşallah bir vitamin vs. eksiklik değildir. Postumun başında kullandığım vitaminleri belirttim. Cevaplarınızı bekliyorum.