Elifbse bende Güngören de oturuyorum özelde doğum yaptım ama acil bir sorun için devlete gitmem gerekti bir kaç kez bagcilarida denedim bahcelievleri de Bağcılar berbat acikcasi ama bahçelievleri çok beğenmiştim ebesi falan güler yüzlü ilgiliydi genç bir kadındı. İsterseniz bir deneyin hastane de baya temiz bu arada