Bende gungoren de oturuyorum canım evime hastane arası 15 dakika yürüme mesafesi ben orayı hiç begenmı yorum sezeryan la doğum yaptım 5 6 ay sonra bağcılara gidip dikislerimi gösterdim sorun vardı nerde doğum yaptiysan oraya git deyip yolladi lar beni ben kontroll için bahçelievler devlet hastanesine gidiyorum bebeğimi görmek için de ilgi hastanesine doğumum ilgide olmuştu