Esraannee canım benim ilk kontrolde 5. haftada kesede ufak bir kanama alanı görülmüştü ama ağrım veya kanamam yoktu. Kullandıktan sonra 7. Haftada kanama kayboldu. Fitil olarak daha etkili öyle kullanıyorum çok tiksinç bişey geri geliyor topaklanıyor falan bırakalım dedim doktora şuan bir tehliken yok ama progestan hormonu bebek için çok önemli kullanmanda fayda var önlem amaçlı dedi. 16. Haftadayız günde bir geceleri kullanıyorum. Endişe etme kullan doğuma kadar kullananlar varmış