Esraannee Burda okuduklarıma gore progestan sadece düşük tehlikesinde kullanılıyormul. Doktorum banada verdi 12 haftalıgız. Ama boyle bısey oldugunu soylemedı. Merak ettım neden kullanıyorum acaba kontrolume daha var o yuzden sızlere sormak istiyorum 🙏
Ancelina Esraannee progesteron hormonu sağlıklı gebelik icin vücudun ihtiyaç duyduğu bir sey. İlaç vermesinin sebebi illa dusuk tehlikesi icin değildir de belki daha sağlam tutunmayı sağlamak içindir. Ben tüp bebek tedavisinde de kullanmıştım hamilelikte de kullanıyorum.
Skn23 Esraannee benim doktorum en başta progesteron değerim kanda düşük olduğu için yükselsin diye vermişti . Şimdi ise kanamam olmuştu onun için kullanıyorum . Belki önlem amaçlı da vermiş olabilir .
Seda05 Esraannee benimde öyle ilk gebeliğim. 5. Haftamdan beri kullanıyorum. Ne düşük tehlikem vardı ne kanamam ne lekelenmem. Şimdi 27 hafta olduk. Ve ben sabah akşam 200mg olarak kullanıyorum. Doktora Sorduğumda neden kullanıyorum diye bebeği korusun diye dedi. Herşey yolunda ilerliyo şu an ama kimileri 1 veya 2 ay kullanıp bırakıyolar ve benim kaç haftam oldu hala kullanıyorum bu gidişle doğuma kadar kullancam galiba anlayamadım bende.
Ey65783 32 haftalık hamileyim erken doğum tehlikem olduğu için kullaniyorum. Doktor kontrolünde hamile kaldığım için ilk hamile kalmadan önce kullanmaya başladım. Bu zamana kadarda biraktirmadi doktor hep sorunlarim oldugu için
Tgbalp İyiakşamlar bi sorum olucaktı agız yoluylamı kullanıyosunuz progestanı bende kullanıyorum ama biraz halsizlik yaptıgı için vajinadan alıyorum
Senyorita Tgbalp Duygu19031903 Vajinal alınca daha sonradan kalıntılar oluyor mu? Ben de oluyor yanlış mı yapıyorum diye korkuyorum.:(
Gulfem07 Ben de agizdan kullanıyorum 100 mg sabah öğle akşam.Insan korkuyor benim öyle çok bi kanamam olmadı ama tuvalete gitmeye korkuyorum şu an ilk gebeliğim olunca bilmiyorum da.
Duygu19031903 Gulfem07 bende öyleydim canım insaan alışıyor hem illa kanama kötü bisey olacak demek değil benim oldu ama simdi iyiyiz 😊
Gulfem07 Duygu19031903 çok sevindim senin adına 😊inşallah hep iyi olur benim bu duruma ek olarak agrım var kasigimda o da beni korkutuyor inşallah gecer
Bellythetik Ben de hamileliğimin başlangıcından itibaren kullanıyorum 37 yaşımda hamile kaldığım için tedbir amaçlı başladı doktorum bebeğin tutunmasını sağlayan bir hormon zaten 35. Haftamdayım haftalarım dolana kadar da bıraktırmayacak sevgiler🌸
SemaAsya Esraannee Ben de kullandım ve aynı sizin sorduğunuz soruyu sordum. Emniyet Kemeri dedi doktor. Ne olur ne olmaz diye. Daha sonra internette ispat edilmemiş bir şekilde fazla progestan kullanan annelerin erkek çocuklarının Peygamber sünnetli olduğunu okudum. Ama tabii kanıtlanmış bir şey değil.
Duygu19031903 Senyorita canım çok geri it onu sonra sıvı sıvı çıkarsa sorun yok ama ben bi kere çok itemedim galiba pıhtı pohtı fitiller çıktı öylede olmasın
GzdMhmt Esraannee 4haftalıkken ufak bir kanamam oldu o sebeple vermişti doktorum ben hep vajinal kullandım şuan 13 haftalığım Halen devam ediyorum yarın kontrolüm var daha kullanmam gerekli mi gidince sorucam bende inş.
Tgbalp GzdMhmt benimde 11.haftam oldu hala kullanıyorum bende 2kere kahverengi akıntı geldi devam et kullanmaya dedi bakalım saglıklı bi şekilde kucagımıza alırız inş
Duygu19031903 Gulfem07 canım o normal benimde var adet olucam gbi ağrı p bebek büyüyor p yuzden hiç korkma