Tugbisko SemaSalihh bende de kabızlık olamadan hamileliğin etkisi ile olmuştu. Size tavsiyem sıcak su torbası yapıp üzerine oturun. 3 gece yaptım ve şişlik filan kalmadı hemen indi.
Nur0653 Ayslksa benim de hamileliğin başından beri kabızlık var tabi zorlamadan dolayı hemoroid oldu ama kanama yok her gün aç karna 2 yemek kaşığı zeytinyağlı içiyorum düzenli çıkıyorum sizde deneyebilirsiniz
Ayslksa Melon bu konuda hiç bi fikrim yok canm.ılk defa basima geliyor.doktor kontrolumuzu bekliyorum.
Melon Ya birkac yerde okudum bende de olustu son zamanlarda. Biraz tedirgin oldum acikcasi. Hani hemoroidin acisini gectim, normal dogum sansimizin olmamasi muhtemelse cok uzulurum. Ben de haftaya kontrolumde soracagim :(
Ayslksa Melon bende doktorumu aradim demir hapimi degstirdi birde genel cerrahiye yönlendirdi.kan geliyor dedim yapamyinca dedim.oda genel cerrahiye gitmemi söyledi.Insallah ilerleme olmamıştır.sendede böyle bi durum varsa mutlaka genel cerrahiye git çünkü ilerleyince Allah korusun kalın bağırsak kanserine yol açıyormuş ve bu beni çok korkuttu interntte okumuştum 😔