Kizlar 24+4 haftalık hamileyim.kullandığım ilaçlar yüzünden kabızlık sorunu yaşıyorum ve büyük abdestimi yapmakta zorlandığım için dışkı sonrası makattan kan geliyo.doktorumu aradim hemoroid olabilir hamilelikte gorulebiliyo bu durum dedi.genel cerrahiye yönlendirdi.başıma ilk defa geliyor.bu hemoroid muayenesi nasıl yapılıyor hamilelikte.bilginiz varmi yada başından böyle bi durum geçen ?