canım merhaba. ben de hamileliğin basında kahverengi lekelenme yaşadım hatta 6 haftalıkken 3 gün kanamam oldu. progestani kontrol altına alındı. ve 11 haftaya kadar lekelenmem devam etti. 12 hafta progestan kullandim. şimdi çok şükür 25 haftalıgiz ne yaşadığımi ne korktuğumu ben bilirim. ama inan ki bebeklerimiz çok güçlü ve alınlarına bu hayata gelmek yazılmışsa ne lekelenme ne kanama engel olmuyor. çok dua et ve içini ferah tut. arkadaşların dediği gibi endişelerimiz hiç bitmiyor. bu cok uzun bir süreç. ve bebeklerimizin en büyük ihtiyacı pozitif anneler ❤