Leyla_Alexandra ben olsam o eltiyi neyderim varyaa..... ya bu insanlar ne zaman Allahin işine karismaktan vazgececek tasiyamamak ne demek Allah askina. Bak ben 8 yillik evliyim evdendim.kizima hamile kaldim hemen bi hamile kaldigmi bilirim bide dogurdugumu oyle gzel bi hamilelikti. Kizim yedi yasinda. Gecen yil korunmayi biraktim 1 yil olmadi bir yilin sonunda gebe kaldim bos gebelik kurtaj oldum hemen ertesi ay tekrar gebe kaldim 18 haftalik canli bebegi düşürdüm ve 18 hafta boyunca kanamali gebelik gecirdim. Ne yani simdi ben bebigi tasiyamiyimoyum? Peki oyleyse ilk cocugum neden yasadi? Yani bu ne biliyomusun rizki olan bebegin onunde kimse duramaz o doğar ama rizki olmayan bebegide kimse yasatamaz pamuklarada ssrilsan hamileyken o cocuk dusecekse dusecek bu takdiri ilahi canim. Sakin onlarin lafina bakim kendini uzme dua et kendine sahip çık. O eltininde agzinin payini ver yoksa ben catlarim 😂👍