Mira_07 Bnde söylüyorum ilk gebelikte sorun erimiyorlar işte vücut onu algılayana laf bebek doğuyormuş zaten ama ikincilerinde şart dıe bıkıyorum bende de uyuşmazlık war inşallah hiç birimizde sorun olmaz bu uyusmazlık
Tugba1234 zynp58_ korkulacak hiçbir şey yok Canım normal yaptigin igne gibi derin nefesi aldin mi tamamdir hic korkma kalcadan oldu benimde