Esnnnn34 o haftalarda bebeğin her hareketini hissedemezsin canım hatta hıçkırık şeklinde olanı hissetmen bile mucize.Çok tecrübeli 2. 3. bebeğini bekleyen annelerin bile ilk 17. hafta gibi küçük hareketleri arada hissettiği söyleniyor.O yüzden sen her gün hareket bekleyip de kendini üzme.İyidir bebeğin 🙏🏻