Bende 6 haftalık iken yaşadım kan gelme sorununu en önemlisi moralini iyi tutmak ve ayaklar yıkarsa sürekli dinlenmek normalde çalışıyorum doktorum 40 gün rapor yazdı ve sadece yemeğe ve tuvalete kalk dedi dediğini uyguladım anneme geldim sağolsun o baktı bize bebeğim şuan da gayet iyi 10 haftalık olduk gelişimi falan çok iyi kanamam bir hafta gibi geldi azar azar şiddetli gelmedikçe korkma dedi progestan kullanıyorum hala allah hepimizin meleklerini bizlere nasip etsin inşallah Anne olmak daha şimdiden çok güzel 😇