Merhaba arkadaşlar. Düşük tehlikem var hala devam kahverengi gelıyor sureklı. Ve dınmıyor az az gelıyr. Progestan ılacı kullanıyorum sureklı yatyrm 2 gundur. Udrasyona gırdım bebegım bu arada 5+4 dünden bugune 3milim büyümüş. Ve beta hcg degerm yukselmıs. Arkadaslar düsük thlıkem war ve hergn kahverengı gelıyor ama degerım ıyı bebel 3 milim büyümüş sizce nasl düsünmem gerek ? Kafam karısık .