Tgc-kpr canım selam inşallah gebesindir ancak bence yumurtlama yasıyorsun bende her ay yumurtlama takıbı yapıyorum kasımdan beri henuz hamile değilim ancak ılk kez dedım kı bu ay yumurtlamadan sonra tekrar devam edıcem takıbe ancak senın gıbı adete 8-7 gun kala pozıtıflerı gordum sonra tekrardan sılıklestı suan bugun yarın adet beklıyorum hatta testlerım adetın 10. 11.gununde takıbe baslardım bu ay ılk kez hep daha koyularla basladım hepte t koyu oldu basta boyle olunca hıc olmazdı umutlanıp devam ettim ama çatladığı için silikleri de gördüm. Artık en son silik gordugumde gecen pazar bır ıkı gun daha yapayım dedım ptesı salıda yaptım silik devam etti artık. Demem o ki inşallah hamilesindir ancak tekrar yumurtlama da yasıyor olabılırsın o nedenle değerlendir. Benim profilime bakarsan konu başlığı açmıştım ordan testlerı postları da görebilirsin ☺️ İnşallah hepimiz en kısa zaman da tüm isteyenler olarak hamile kalırız 🙏🏻Uzun oldu kızlar kusura bakmayın 🙃💖