Mahbuss Tgc-kpr ovulasyon testi 8 gün kala yapmaya başlıyorlar canım genelde bence hamilesin 😊 inşallah güzel haberlerini alırız
Tgc-kpr Nursubasi 4 gündür bu şekilde çıkmasa ben de 2. Yumurtlama diyeveğim ama yumurtlama bu kadar uzun sürmez diye düşündüm.
Nursubasi Tgc-kpr https://i.hizliresim.com/86QgA7.jpg ayın 4 ünde yumurtlamam olmustu ayın 10unda bu şekildeydi adetime 8 gün vardı böyle cıktıgında
Hamd_olsun Tgc-kpr benim de öyle oldu. 4 haftalığız eğer hamile iseniz test yapın mutlaka silikte olsa çıkacaktır
Hamd_olsun Tgc-kpr evet geçen hafta bazen koyu bazen silikti 3-4 gün böyle sürdü. Gebelik testinde silik çıktı. Ovülasyon tekrar yaptım koyuluk arttı birdaha silikleşmedi
Cigdemmmm Tgc-kpr canim testlerde s9tun yoksa vardir yoksa t koyu cikmazdi sen erken testlerden yap cikar muhtemelen. Ben 3.denememde tuttu senin gibi koyu cizgiler hic gormedim sanslisin ilk dnemede 😊
Hamd_olsun sevval55 yalnız hemen böyle olmuyor koyuluk bazen oluyor git gide artıyor benim öyle olmuştu. İlk birkaçgün bir koyu bir silikti. Bir iki gün sonra resimdeki gibi tam koyu olmuştu. Ben geçen hafta yaşadım
Tgc-kpr Hamd_olsun inşallah benim de sizin givi olur. Gebelik testi için de erken 8 gün var daha o yüzden yapmaya korkuyorum moralim bozulur diye
Hamd_olsun Tgc-kpr yalnız benim 4 yada 5 günüm vardı. Yalnız Sizi umutlandırnak istemiyorum. Ben sadece yaşadığımı yazmak istedim.
Tgc-kpr Hamd_olsun Allah razı olsun o zaman ben de biraz daha bekleyip yapayım gebelik testini bikaç gün daha ovulasyona devam :)