Busra05344 Kızlar ne zamana iyileştiniz dikişleriniz ne zaman. Agrısı geçti bide ayaklarınız şiştimi ameliyatan sonra ?
Hll Busra05344 ilk 3 gün zorlandm canm yatp kalkarken sonrasnda rahattm. 8 gün sonrada dikislerimi aldilar dahada rahat hareket ettim. Ayaklarmda şişme olmadı.
gizemmm Busra05344 ameliyattan sonra şişlik olmadı hiç ayaklarımda. İlk 2 gün ağrılı geçti. Ameliyattan çıktığım ilk gün zor geçti. Eve geldiğimde daha iyiydim. Hatta çamaşır makinesini bulaşık makinesini çalıştırdım eve gelir gelmez, hastanedeki kirlilerimi makineye attım. İyi toparlandım. Bu arada genel anesteziyle oldum. Ameliyattan ilk çıktıktan sonra biraz zor uyandım. Ama odama geldiğimde gayet kendimdeydim. Öyle fazla sersemlik olmadı
Aysingeldiislerdegisti Busra05344 ilk 2gün oturup kalkmak zordu ama sonra azaldı 10. Gün her işimi kendim yapıofum. O ayak bacak şişmesi bende çok vardı hamile taytım bile olmafı hastaneden çıkarken eve gelince daha çok şişti ayaklarım 6.gün inmeye başladı hızla
Aselin_annesi1 Busra05344 6 gün önce doğum yaptım hala ameliyat yerim acıyor dikisim yok yapıştırma yapıldı ama ayaklarım balon gibi hala inmedi
Hll Busra05344 yürüyüs yap canm kendini fazla yormadan. Cok yatiyorsan ondan da sisebilir. Eger agrilarna dayanamiyorsan bi ameliyat eden doktoruna git derim. Benim dikis alndaktan sonra birde 20 gun sonra muayeneye cagrmsti.
Hll Busra05344 birde dogumdan sonra kullanman icin agri kesici hap vermedi mi? Ben düzenli olarak agri kesici kullandim ilk 1 hafta sonrada braktm agrilarm gecti diye
Busra05344 Hll verdi hap antibiyotik. Agrılarım çok degil ama. Var tabii 😏 ayaklarımdan doktorum olur. Diyor normal diyor
Busra05344 Aysingeldiislerdegisti inşAllah benimde geçer. 😏😏😏 benimde yoktu şişliğim. Ama dün başladı çok su içiyorum geçer inşallah
yba İlk 2 gün oturup kalkmak yatmak zordu sonra azalarak bitti. Yazdıkları ağrı kesiciyi dahi kullanmaya gerek duymayacak kadar az idi ağrım. Ayaklarımda şişme vs olmadı. Spinal oldum baş ağrım olmadı, bel ağrım olmadı. Ben gayet rahattım.
Aysingeldiislerdegisti Busra05344 boş su bol hareket ben korkuyıdum ayaklarımdam felan çok fenaydım 😂
Busra05344 Aysingeldiislerdegisti valla suyu çok içiyorum ve elinden geldikçe hareket ediyorum. 😂 amq geçmiyor. Ya 🤭
Deletedmom133 Busra05344 ilk gun zir 2 3 günde hafifliyor insan oturup kalkarken ağrı oluyor o kadar bol yürüyüş ve su tavsiyem 5 günlük olduk çok şükür iyiyiz
Busra05344 Deletedmom133 bende 5 günlük olduk canım çok şükür ama. Agrım var oturup kalkarken yatarken felan 😌 geçer ya inşallah
Deletedmom133 Busra05344 o sekilde benimde var virdr bugun pansuman dan sonra tansiyonum cok.dustu yarın korkarak yapacağım 😥