Merve1995 Okyanusolmak gerçekten öyle sanki 42 haftalik olmuşlar saha gününü doldurmadı diyorum yok yok tembel bu bebek diyo kadının teki 😤
Elmalikurabiye Merve1995 ay bunlardan bende de var ve uyuz oluyorum. Dogsun istedikce sonra bu gunlerini ararsin icinde durdugu daha iyi bik bik bik konusuyolar
Merve1995 Elmalikurabiye sorma ya, enerji sömürücüler . insan iki çift güzel laf söyler ,yok cok zormus yok bugunleri mumla ararsinmis , biz bunları göze almasak yapmazdık herhalde bu çocukları hey allahım ya
Fulisko 39+4 üz her gün arayıp daha doğurmadın mı diyorlar bana da ben de doğurmucam yıllarca benle durcak diyorum😂😂
Fatmagul38 40+3 oldum hala en ufak bir belirti bir agri sanci yok.ufacik bir agri girse insallah gecmezde dogum sancisidr diyorm😂kesin haziran annesiyim derken temmuz annesi olucam ne inatmıs bu bebekler ya neden gelmiyorlr